Változik a Vízmű ügyfélszolgálati irodáinak nyitvatartási rendje

A Dél-Pest megyei Víziközmű Szolgáltató Zrt. próba jelleggel 2019. március 4-étől megváltoztatja ügyfélszolgálati tevékenységét. A tapasztalatokat 3 hónap után értékelik majd, és amennyiben meghatározó mértékű módosítási igény jelentkezik, próbálnak ehhez igazodni az üzletszabályzatuk módosításával.

A Társaság az alábbi településeken működtet ügyfélszolgálatot, melyek címét és ügyfélfogadási idejét a felsorolás tartalmazza. Az egyes irodák a központi +36 29/340-010 telefonszám hívását követően jelentkező telefonközponton át érhetőek el. A pénztári nyitvatartás rendje megegyezik az ügyfélszolgálat nyitvatartási rendjével. Készpénzfizetési lehetőség kizárólag a vecsési állandó ügyfélszolgálati irodában biztosított.

Ivóvíz-, és/vagy szennyvíz-csatorna bekötések létesítésének megindítására, bekötési kérelem ügyintézésére (igénybejelentésre) kizárólag a kiemelt státuszú ügyfélpontokon és az állandó ügyfélszolgálati irodán van lehetőség.


Ügyfélszolgálatok címei:

Állandó ügyfélszolgálati iroda: Vecsés, Kossuth Lajos u. 38-40.

Kiemelt státuszú ügyfélpontok:
Dunavarsány, Vörösmarty u. 149.
Kerepes, Szabadság út 100.

Ügyfélpontok:
Gyál, Kőrösi u. 104.
Maglód, Fő u. 12.
Pécel, Baross u. 5.
Kiskunlacháza, Temető u. 2.
Szigethalom, Móra Ferenc u. 1.
Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky u. 2.
Taksony, Rákóczi u. 2/b.
Üllő, Templom tér 3. I. em. 118.

Ügyfélfogadás rendje:

Állandó ügyfélszolgálati iroda:
Vecsés
Félfogadás:
Hétfő: 8-14.
Kedd: 8-14.
Szerda: 8-20.
Csütörtök: 8-14.
Péntek: 7-13.


Kiemelt státuszú ügyfélpontok:
Dunavarsány
Kerepes
Félfogadás:
Hétfő: 12-16.
Szerda: 8-18.
Péntek: 8-12.


Ügyfélpontok:
Gyál: hétfő: 10-18.
Kiskunlacháza: kedd: 12-18.
Maglód: kedd: 10-18.
Ócsa: hétfő: 10-18, szerda: 8-16.
Pécel : csütörtök: 10-18 -
Szigethalom: csütörtök: 12-18.
Taksony: kedd: 12-18.
Üllő: hétfő: 12-18.


A társaság a változtatást a következőkkel indokolta:
Jogszabály változás miatt az ügyfélszolgálati tevékenység fenntartásának költségei évi 2,5 millió forinttal növekedtek ügyfélszolgálati irodánként.
Ezt a költségnövekedést – vállalati szinten 27,5 millió forintot évente – az érvényben lévő víz- csatornadíjak mellett nem tudják vállalni.
Egyetlen szolgáltató szervezetnél sincs egy településre vetítve annyi ügyfélszolgálat, mint a DPMV Zrt- nél. A javasolt módosítással, azt a szolgáltatási szintet fogják biztosítani, ami a többi szolgáltató szervezetnél érvényesül. (A DPMV Zrt. 12 ügyfélszolgálatot tartott fenn 21 üzemeltetett településen. Ezzel - a víziközmű-szolgáltatók között - ügyfélszolgálatok tekintetében sorrendben az 5. volt és előttük olyan szolgáltatók voltak, mint TRV Zrt. (16 ügyfélszolgálat 262 település; ALFÖLDVÍZ Zrt. 15 ügyfélszolgálat 132 település; DRV Zrt. 14 ügyfélszolgálat 378 település; ÉRV Zrt. 13 ügyfélszolgálat 203 település).)


honlapkészítés: dupai