Kormányablak busz Ecseren - ügyintézési lehetőség helyben

Tisztelt Ügyfeleink!

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy a Pest megyei Kormányhivatal döntése értelmében 2018. október 15-én, hétfőn 08.00. és 11.00. óra között Ecser Nagyközség településen lesz elérhető a Mobil Kormányablak busz az ügyfelek számára.
A Kormányablak busz a Rábai Miklós Művelődési Ház udvarán fogadja a fenti időpontban az ügyfeleket. (Ecser, Bajcsy-Zsilinszky utca 3.)
A Pest megyei Kormányhivatal „okos” járművét olyan eszközökkel szerelték fel, amelyekkel szinte bárhol képes az ügyintézésre, mivel a legfontosabb adatbázisokhoz az adatátvitelt az MVM internet LTE hálózata biztosítja.

A busz kitelepülésének idején a Vecsési Járási Hivatal ecseri települési ügysegéde ügyfélfogadását meghosszabbított időtartamban a buszon tartja, mellette egy személyi okmány és egy gépjármű ügyintéző várja a lakossági ügyfeleket az alábbi ügytípusokban:

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés:
– személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés
– útlevél ügyintézés
– vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés
– elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje
– parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele)
– lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés
– NEK adatlap (regisztráció)


Gépjármű ügyintézés:

- járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén)
- járművek forgalomból történő kivonása
- jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés
- közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása
- elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása.
- - megrongálódott forgalmi engedély, törzskönyv cseréje
- származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele

Egyéb ügyintézés:

- adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül)
- adatletiltási kérelmek átvétele
- egyéni vállalkozói ügyek intézése
- ügyfélkapu regisztráció
- Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele
- Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció
- Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése
- lakcímrendezési ügyek
- egyéni vállalkozások rendezése
- családtámogatási kérelem befogadása
- általános tájékoztatás, kérelmek, beadványok átvétele
- ügyfélkapu létrehozása

Várja Tisztelt Ügyfeleit a Pest megyei Kormányhivatal!


honlapkészítés: dupai