A DPMV Zrt. több településen működtet ügyfélszolgálati irodát, melyek címét és ügyfélfogadási idejét az alábbi felsorolás tartalmazza. Az egyes irodák a központi +36 29/340-010 telefonszám hívását követően jelentkező telefonközponton át érhetőek el. A pénztári nyitva tartás rendje megegyezik az ügyfélszolgálat nyitvatartási rendjével.
Ügyfélszolgálatok címei és nyitvatartásuk
Ügyfélszolgálati iroda: Vecsés, Kossuth Lajos u. 38-40.
Hétfő-kedd: 8-14.
Szerda: 8-20.
Csütörtök: 8-14.
Péntek: 7-13.
Ügyfélszolgálati fiókirodák: Gyál, Kőrösi u. 104.
Üllő, Templom tér 3. I. em. 118.
Maglód, Fő u. 12.
Pécel, Baross u. 5/b
Kiskunlacháza, Temető u. 2.
Szigethalom, Móra Ferenc u. 1.
Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky u. 2.
Nagytarcsa, Rákóczi u. 35.
Dunavarsány, Vörösmarty u. 149.
Taksony, Rákóczi u. 2/b.
Kerepes, Szabadság út 100.
Nyitvatartásuk:
Hétfő: 12-16.
Szerda: 8-20.
Péntek: 8-12.
A nagytarcsai ügyfélszolgálati fiókirodában a készpénzfizetési lehetőség nem biztosított.
A fentiektől eltérő nyitvatartási renddel rendelkeznek az alábbi ügyfélszolgálati irodáink:
Ügyfélfogadás - nagytarcsai ügyfélszolgálati fiókiroda (Nagytarcsa, Rákóczi u. 35.)
Kedd: 12-18
Csütörtök: 12-16
Ügyfélfogadás - ócsai ügyfélszolgálati fiókiroda (Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky u. 2.)
Hétfő: 8-18
Szerda: 8-16
Hibabejelentés
A DPMV Zrt. diszpécser szolgálata minden nap (0-24h) fogadja az Ön hívását a 06 29 340 010-es és a 06 70 682 7546-os telefonszámon. Amennyiben Ön bármilyen hibát észlel ( csőtörés, szennyvízkiömlés, vízhiány stb. ), értesítse a diszpécsert a fent megadott telefonszámon. Az Ön hibabejelentése után a diszpécser riasztja az adott településen dolgozó ügyeletes szerelőket, akik azonnal elkezdik a hiba elhárítását.
Kérjük, hogy a hiba észlelése után minél rövidebb időn belül telefonáljon, hogy a hibaelhárítását azonnal el tudják kezdeni.