Változik a lakcímbejelentés ügyintézése

A Vecsési Járási Hivatal tájékoztatja Tisztelt Ügyfeleit, hogy Ecser Nagyközség tekintetében lakcímigazolvány kiállítási kérelmüket a jövőben kizárólag a Vecsési Járási Hivatal Kormányablakában, valamint Okmányirodájában adhatják le az alábbi ügyfélfogadási időkben:

Kormányablak: Vecsés, Fő út 246-248., Market Central bevásárló központ)
Hétfő: 07.00.-17.00. sorszámosztás 07.00.-16.45.
Kedd: 08.00.-18.00. sorszámosztás 08.00.-17.45.
Szerda: 08.00.-20.00. sorszámosztás: 08.00.-19.45.
Csütörtök: 08.00.-18.00. sorszámosztás 08.00.-17.45.
Péntek: 08.00.-16.00. sorszámosztás 08.00.-15.45.

Okmányiroda: Vecsés, Szent István tér 1.
Hétfő: 12.00.-16.00.
Szerda: 08.00.-18.00.
Csütörtök: 08.00.-12.00.

A lakhely vagy tartózkodási hely létesítéséhez az alábbi adatok és dokumentumok szükségesek:
- kitöltött lakcímjelentő nyomtatvány;
- a kérelmező adatai mellett fel kell tüntetni a szállásadó adatait, valamint szükséges a szállásadó hozzájáruló aláírása is (szállásadónak az a személy tekinthető, akinek tulajdonában van az ingatlan);
- amennyiben az ingatlan több tulajdonos tulajdonában van, úgy szükséges a hozzájáruló nyilatkozat kitöltése;
- a lakcímet létesítő személyazonosság igazoló okmánya;
- a lakcímet létesítő lakcímigazolványa;
- igazoló dokumentum (tulajdoni lap, adás-vételi szerződés, hagyatéki végzés), amely igazolja, hogy lakóhelyként bejelentett ingatlan a szállásadó tulajdonában van vagy helyrajzi szám;
- amennyiben nem személyesen jár el, úgy szükséges a két tanúval ellátott meghatalmazás is.

Megértésüket köszönjük!

Pest megyei Kormányhivatal
Vecsési Járási Hivatal


honlapkészítés: dupai