A Rehabilitációs Szakigazgatási Szerv ügyfélfogadása Vecsésen

Budapest Főváros Kormányhivatala Rehabilitációs Szakigazgatási Szerve minden héten csütörtökön 8:00 – 15:30 óráig a Vecsési járásban élő megváltozott munkaképességű ügyfelek számára tart ügyfélfogadást a Vecsési Polgármesteri Hivatalban.
Akik

- kérelmet kívánnak beadni az egészségi állapotuk megromlása, fogyatékosságuk alapján megváltozott munkaképességű személyek számára megállapítható ellátásra (ehhez nyomtatványt biztosítunk, tanácsot nyújtanak),

- rehabilitációs ellátásban részesülnek és kötelező együttműködniük a rehabilitációs szakigazgatási szervvel, elkészítik a rehabilitációs tervet, tanácsot adnak, segítik a munkába helyezést, munkaközvetítést végeznek,

- bárki számára (legyen az érdeklődő munkáltató, vagy ellátásban nem részesülő megváltozott munkaképességű ügyfél, vagy rokkantsági ellátásban részesülő) információt nyújtanak a munkaerő-piaci szolgáltatásokról, állásajánlatokról,

- együttműködnek a Vecsési járás munkáltatóival, elfogadják az üres állásbejelentéseket, a Munkaerő-piaci Lapot, segítik a megfelelő munkaerő felkutatásában, végzik a kiközvetítést,

- a rehabilitációs ellátásban, vagy járadékban részesülőket a Támop 1.1.1 programba irányítja, akik után a munkáltató bérköltség támogatást igényelhet, vagy az ügyfél képzésen vehet részt,

- együttműködnek az önkormányzattal, a szociális, egészségügyi intézményekkel, szakmai kérdésekben információt biztosítanak számukra, a megváltozott munkaképességű személyek ellátásairól.

Az NRSZH ügyintézője azoknak az ügyfeleknek is tud segíteni, akik „egészségkárosodottak rendszeres szociális segélyében” részesülnek az önkormányzattól.


honlapkészítés: dupai